16 juli

hejhejhejsan,
idag har jag varit med Rebecka DANCEWALK och vi har haft de jätte trevligt på entré eller ja i alla fall på monki ! Vi är stamisar där nu! Vet vi är så coola! Idag ska jag ha mina monki kläder på mig eftersom dom är så underbart fina! 
Ikväll blire kristianstad så nu ska jag faktiskt fixa mitt hår och käka massa mat så att jag inte blir allt för fuller ikväll! 
JAJA, fint ska det vara ! 
igår hade vi jätte roligt och jag är ypperligt glad att vi hade så skoj hemma hos elin utan några skandaler!
Sen blev det ju lite som det blev men kvällen var rolig ändå! WOOPWOPP
Får se om denna kvällen blir lika rolig men det blir ju vad man gör det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0