15 juli

FINT VÄDER ! YES, tvätta de sista och sedan ut i de fria för att känna av känslan av att vara rik!  WOOPWOOP! 
Vad som händer idag är ännu oklart men det är alltid kul när man inte riktigt vet. Kanske shoppa, kanske göra något annat vet bara att jag förmodligen ska till Elin ikväll! Tar med mig kameran om jag gör något sen laddar jag upp lite galna bilder här efteråt. Haha. Brukar alltid skriva det men sen aldrig göra det men denna gången ska jag faktiskt göra det! Bloggen behöver lite galna bilder för att den ska vara lite rolig i alla fall! 
Igår blev jag världens lyckligaste så dagen slutade jätte bra! Så även fast jag mådde piss så såg jag ändå ljuset någonstans. Idag ska jag nog bara glida med och ha extremt roligt för snart är det bara en månad kvar av sommarlovet eller ja imorgon är det en månad kvar och jag vill hinna göra en massa roliga saker! 
Nu är jag i alla fall extremt morgontrött och tänker inte vakna förens alla fönster är klara! SÅ SOV GOTT ETT TAG TILL KÄRA VÄNNER! 
PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0