13 juli

usch fy ochj bläää för Sveriges spel idag ! Alla vet ju att det kan göra det så mycket bättre! 
Aja, sånt som händer vi gör det bättre nästa gång! 
Sista dagen på jobbet imorgon skönt, pengarna kommer att ligga fint i plånkan eller sitta fint inne på banken! 
Tvättar ju som sagt fönster och det är helt okej när man har musik i öronen men idag när jag var nere i källaren hade jag fullstänig panik för jag klarar inte små spindlar och där var spindelnät och massa äckligt, usch! 
Gjorde i alla fall klart det ! Åkte hem drog på mig löpar kläderna och drog ut vovven och sprang en mil! Lika bra! 
Skönt var det och jag kommer göra likadant imorgon! För i helgen är det party och jag vill se lite slim ut då! Hahah :)
Saknar faktiskt det långa nätterna på stranden och folket man träffade på bryggan! 
Det kommer nya äventyr i sommar och det är ännu lång tid kvar! Ge mig en sommar att minnas! :) 
Laddar upp lite bilder från jobbet imorgon! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0