17 januari

känner att jag inte har skrivit på ett tag och det kan vara för att jag ligger i med pluggandet. Känner faktiskt att jag lär mig en massa saker! Idag vaknade jag försent som vanligt sprang upp tog på mig kläder och fixade till mig och sprang nästan till bussen. Skolan var ju helt okej förutom att jag fick en jävla huvudvärk när jag skulle hem så jag kom hem och fick nybakade bullar som jag mumsade i mig och sen gick jag upp och la mig och sov och det var så himla skönt! Sen har jag bara kollat på handboll och pluggat och det har faktiskt också varit skönt! Ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite inför sängen! Ska bli skönt att gå och lägga sig och bli helt utvilad! :) 

Idag är jag verkligen riktigt nöjd och glad ! :) skriver mer imorgon ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0