9 januari

hejhejhejhej,
kommit hem från Tyskland nu ! himla skönt må jag säga ! Vi har badat väldigt väldigt mycket skönt men långtråkigt. Vi har även ätit för mycket god mat som resulterade i ont i magen, tack jag mig själv för.. 
Vi har även varit i Lübeck och shoppat, mycket mysigt må jag säga. 
Har även tänkt jätte mycket denna helgen och de har jag verkligen behövt, sitter just nu och funderar på om jag har gjort rätt val eller om de kommer bli helt fel.. Blöö på allt som finns, orkar knappt vara vaken längre. sov gott mina kära vänner sista dagen på lovet imorgon och jag ska till Felix och prata får se hur de går. Kommer nog in någon bild sen på mitt väldigt blonda hår ! haha :)

Kommentarer
Postat av: linnea

lycka till imorgon ! <3

2011-01-09 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0