30 januari

Beskriver helgen som trevlig men ganska tråkig om man jämför med förra och den som kommer! Ja, jag gillar att vara på party och träffa nya människor jag kommer aldrig vara den tjejen som sitter hemma och lökar en hel helg, ALDRIG IGEN ! Även fast det var skönt. Tankarna blir för många! 
Veckan känns lång fast det kommer nog gå riktigt fort ska ju ha NkA prov imorgon och NkB prov på tisdag :) Känns inte helt okej. Ska dock simma med mamma i veckan och träna en massa fotboll och det är ju faktiskt ett sätt att undvika verkligheten ett tag! :)
Jag har beställt en massa saker på HM och spenderat alldels för mycket pengar på kläder, igen... 
Ska se om jag hittar lite bilder och att slänga upp här på min väldigt tråkiga blogg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0