14 januari

har hänt mycket idag har bara varit hemma runt en timme! hahah skolan idag var helt okej trotts att en viss person förstörde Naturkunskapen som jag faktiskt har längtat efter och det känns mindre okej, väx upp snälla ! 
aaja nog om det. Sen efter skolan så tog jag tåget till Kristianstad och träffade Felix vi pratade och det kändes faktiskt bra hade de riktigt trevligt faktiskt så nu fortsätter vi som kompisar och det är skönt faktiskt. När jag tog tåget hem sen så kom jag på att jag inte skulle hinna vara med Elin så mycket innan så mamma fick skjutsa mig till henne så köpte vi Kina mat och tog med oss till Qpoolen där vi skulle jobba från åtta till halv tolv, det var jätte trevligt eftersom kära Felicia och Snygging Elin var där och livade upp stämningen med en massa danska, mycket trams och överdrivet mycket skratt men vi gillar de! Vi är bäst på att sälja saker och bäst på att sköta sekretariatet! Detta må jag säga har varit en helt underbar dag och imorgon blir det NARNIA 3D och mat med flickorna som jag gillar såååååååhhhhhhhhääääääääärrr mycket. 
Uppdaterar mer imorgon, PUSS PÅ ER !  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0