12 januari

fattar mig verkligen inte på msn ! :O jag kommer inte in och det bara jävlas med mig och jag fattar verkligen inte hur man gör en ny ! Är väl för blond. Hahah eller nej men asså det går verkligen inte, HJÄLP !! 

Sitter här och ska börja läsa i min idrottsbok för jag ska göra prov och har bestämt mig för att få MVG men VG går också bra eller nej men de får göra de! Så måste nog börja plugga nu och läsa lite varje dag fram till provet. Nog om det. Skolan idag gick sådär och jag tänker mycket på allt som hänt och det gör mig ledsen men jag kämpar på. Jag kommer över det ! Har bara gått två dagar så jag har rätt att vara ledsen tycker jag i alla fall! Just nu gräver jag ner mig själv i saker som får mig på andra tankar och det känns faktiskt skönt och ibland tänker jag faktiskt på de och då vill bara tårarna välla fram men nej jag tänker inte gråta mer eller lite kanske men inte lika mycket som igår! 


Har bestämt mig för jag vill bli och jag ska kämpa för de ! Jag ska läsa juridik efter gymnasiet ! YEAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0