10 januari

hejsansvejsan om en stunder tänker jag sätta mig på bussen in till Hässleholm sen tåget till Bromölla till Felix, ska faktiskt bli trevligt! Det är faktiskt nästan alltid trevligt :)
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, kollat på oth och fixat till mig. Tar mycket längre tid att duscha nu när man måste ha i silver schampo och massa sånt. Är dock nöjd med mitt kära hår nu. Känns som jag har strävat efter denna färgen ganska länge nu. Lägger snart upp bilder från Tyskland också ! Hade de riktigt trevligt där! 

Igår var Elin hos mig och vi kollade på Kenny starfighter och åt dipp och blomkål riktigt gott faktiskt och det är alltid lika trevligt att vara med Elin ! :) 

Saknar FRANCIS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0