10 januari

imorgon börjar verkligheten igen med skolan, plugg och en massa andra saker som måste göras. Jag hinner knappt ha ett liv när jag går i skolan men jag försöker ju alltid eftersom jag inte riktigt har kommit in i skolan har jag inte så mycket att skriva om när jag går där. Det var lättare innan när de hände nya saker varje dag men jag blev så psykiskt trött av att pendla hela tiden ! Hahah jag lärde mig i alla fall en läxa. Tre minuter kvar sen ska jag faktiskt borsta tänderna och gå till bussen ! :) När jag sen kommer hem ikväll kommer jag säkert att skriva en massa om allt och ni kommer nog gilla det ni läser så ett tips är ju att klicka in här ikväll vid nio tiden ! :) Ett tips bara ! 
Jag står faktiskt här framför min data och tänker på allt som faktiskt är bra just nu och på att min blomma är död och att jag ska försöka rädda den med lite kärlek och mycket vatten hoppas den överlever !
mer om de sen !
Det ser ljust ut eftersom de fortfarande är några blad som ännu har en grön fin färg ! DO DIE MY BELOVED FLOWER ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0