6 februari

längesen jag skrev och det beror på att jag inte har haft så jätte mycket tid till de. 
lite snabbt om vad som hände i helgen
Fredag: Åkte till Felix vi kollade lite film och tog det lugnt ( aldrig igen ) kändes bara konstigt. 
Lördag: Åkte till väla med Rambo! Jag må säga att de var riktigt roligt. Sen blev de hem och snabbt in i duschen för att sen slänga på sig kläder och sminka sig och fixa håret sen rusa ner till tåget. Då bar det av till Bjärnum för mig Rebecka och Josefin för att förfesta lite med ett gäng tjejer innan vi drog vidare till björket. Jag kan ju helt ärligt säga att förfesten var roligare än björket men KNDVG var bra och Vissa stunder under kvällen också ! :) Tack till alla som gjorde min kväll så bra ! :) 
Söndag: vaknade en timme innan jag skulle träna så det blev till att dra på sig träningskläder äta frukost och åka till träningen och idag på fotbollen hade vi KICKBOXNING och det var verkligen riktigt roligt ! :) Sen åkte jag hem åt lite sov lite och sen ner till spinningen ! som också var riktigt roligt! :) 
Det var lite om min helg kommer bilder imorgon ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0