25 februari

om en halv timme ungefär så ska jag dra mig ner mot bussen sen vidare till hässleholm och efter de ta tåget till Eslöv ! Det ska bli så himla skoj! Saknar Gabbi lika mycket varje dag och hon är nog den ända på hela jorden som jag kan prata ut ordentligt med och det ska vi göra nu i helgen. Får se vad som händer imorgon dock. Bloggar nog lite hos henne såfall blir det bara något snabbt! 
Ikväll ska vi till hallen och kolla när eslöv spelar och det är alltid roligt men innan dess var vi bort bjudna och det är alltid lika trevligt. Får se om jag kan få med gabbi på lite party imorgon! 


Kan skriva lite snabbt om fotbollen också nu när jag har lite tid över.

Det är såhär att jag har älskat fotboll sen  jag var riktigt liten och jag har alltid gillat att springa runt på planen passa bollen och känna den riktiga lagkänslan när allt verkligen fungerar. Det har alltid varit min grej. 
Nu har det hänt en massa grejer inom fotboll och jag har tappat min självkänsla helt har verkligen inget självförtroende på planen längre. Jag känner inte heller någon glädje för fotbollen. Det är ju faktiskt de jag älskar men det finns ingen glädje längre. Jag vill knappt gå till träningarna längre och jag känner inte att jag får ut något av det längre men när jag är här hemma och ser en boll kan jag knappt slita blicken ifrån den och måste verkligen gå dit och spela lite med den. Skriver mer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0