23 fabruari

Livet går nog upp och ner av en anledning. Jag menar hur skulle jag kunna veta att jag mår bra om jag aldrig mår dåligt. Så det är nog ganska bra att må dåligt ibland! Alla har nog dagar när de bara vill lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet. Jag har det i alla fall. Livet har toppar och dalar och det är nog lika jobbigt att gå ner i en dal som att gå upp men när man kommer upp så är man den mest lyckliga personen i världen. Jag kämpar på och jag kommer att kämpa för jag vet att jag kan och jag vet att jag vill. 

Fotbollsträningen gick bra men jag var på ganska dåligt humör under hela träningen och jag vet inte varför men det känns bäst så. Nu har jag precis kollat på en jätte bra film med mamma och pappa och det var rätt mysigt dock så åt jag för mycket chips så nu har jag JÄTTE ont i magen! Ha-Ha. Nu ska jag gå och lägga mig och det ska bli riktigt skönt faktiskt! Sov gott alla ni underbara som läser detta.

Bjuder på bilden som vanligt, orkar inte se normal ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0