18 februari

Idag är det fredag efter längtade fredag! :) 
Ska till skolan om en timme och ha tyska och en massa andra halv tråkiga lektioner men först ska jag faktiskt chilla lite till. Rätt skönt. Försöker lägga in musik på mobilen men jag verkar vara för dålig.. hahah, jag förstår verkligen inte hur man gör?! HALLÅ är det verkligen såhär svårt... 

I alla fall så tänker jag gå i obekväma jeans hela dagen för att förhoppningsvis göra dom sköna om det nu går.. 
Jag är positiv till det i alla fall. För idag har jag ordklass prov och tyskaglosor läxförhör och jag ska klara båda delarna ! :)

Här kommer lite snygga bilder för er som vill skratta lite denna fredagen! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0