11 fabruari

DÅLIG UPPDATE ! jag vet och jag ber verkligen om ursäkt för det men jag har inte hunnit eller orkar för den delen! 
Ja det är mycket pliugg just nu och denna fredagskväll kommer jag att spendera med mina kära skolböcker en penne och en massa roliga texter om konstiga saker. Ska tillexempel skriva om fördomar och räkna en massa matte och lite HDI BNP och sånt roligt ni vet. Lite underbar musik till det så är kvällen gjord! 
Kommer att avsluta kvällen med lite läsning innan jag lägger mig ner för en djup sömn ! Hoppas alla andra kommer ha lika roligt som jag en kväll som denna ! 
Linnea, jag och Emma, 
Ni gör skoldagarna lite bättre !



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig bild på er =)

2011-02-11 @ 19:56:53
URL: http://helahea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0