8 december

skriva klart historian och städa står just nu högst upp på listan, är verkligen ingen höjdare på franska revolutionen men jag försöker. Nu jävlar gör jag de bara och lämnar in det för jag orkar inte skjuta upp det mer. Ska försöka skriva lite på företagsekonomin innan jag sen går och lägger mig! Gör så mycket som möjligt idag för jag vet att jag inte kommer orka de imorgon! Ska försöka räkna lite på matten imorgon när jag kommer hem för den har jag glömt i skolan och då blir man faktiskt sur för de är något jag verkligen skulle behöva!
Så nu säger jag "lycka till", till mig själv och godnatt till er så hörs vi imorgon förmodligen kommer lite roligare inlägg då! Ska försöka hitta julens bästa klänningar och lite tips på nyårsklänningar! Nu har jag ju hittat min och är väldigt lyckligt förälskad i den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0