8 december

hejsan bloggis!
Har legat och sovit på soffan och det har faktiskt gjort gott är inte alls lika förkyld längre! Får nog ta och vila ut ordentligt i helgen, tycker dock synd om min man som får va här då ;/ hihih!
Saknar honom och längtar efter honom!
fast det gör jag alltid :)

Åhh jag har verkligen så himla mycket i skolan och jag vet helt ärligt inte hur jag ska bli klar med allt, dock är jag mästare på att skjuta upp saker och nu ÅNGRAR jag mig! Så ett tips till alla skolbarn där ute, SKJUT INTE UPP SAKER! direkt när jag kommer tillbaka från jullovet och egypten ska jag ta tag i allt jag ska göra direkt och direkt när vi får uppgifter ska jag börja. Jag behöver verkligen få lite diciplin på mig själv. Jag vet att jag kan få riktigt bra betyg om jag bara anstränger mig.
Ska även börja äta lite bättre så att kroppen vill hänga med. Så till frukost från och med måndag ska jag dricka hallonsmotihe och äta vitamintabletter eller (beroca) som jag verkligen tycker om! Mycket frukt under dagarna och inte så mycket annat skit som godis/kakor/läsk. Nu får de verkligen vara slut. FRUKT ÄR BÄTTRE ALICE!!!!
Får se hur detta går nu men jag vill verkligen kämpa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0