7 december

Det blev ingen träning eftersom vi inte kunde komma in i lokalen, väldigt tråkigt. Var verkligen taggad på träning samtidigt som jag faktiskt behöver plugga så det var både bra och dåligt. Har precis gjort en lätt uträkning över vårt ekonomi arbete och ska nu forsätta på revolutionerna i världen, såååå kul!

Fy vilket fantastiskt liv man har när de bara består av att äta, plugga, äta, plugga, äta plugga och sen sova lite om man har tur. Nej men så illa är de inte men de känns som de! Inte alls roligt. Man vill ju hinna med så mycket mer saker som att vila lite ibland.
Nu ska jag sluta klaga för om jag har tur ikväll kanske min man ringer mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0