5 december

hejsan bloggen,
har haft en trevlig helg i Stockholm hos min andra hälft. Vi hade myskväll, gameade och var ute och åt på ett ställe som heter svartklubben, så himla kul! Vi fick komma in i de blindas värld och äta i totalt mörker, de var verkligen super häftigt.
Det hända dock en sak med min mobil som gjorde att den gick sönder och touchen har slutat fungera vilket är dumt. Men som tur är har jag en väldigt snäll pojke som hade en extra telefon som jag kunde låna eftersom jag får sms-biljetter till tåget.
Nog om de så inte tårarna sprutar ut över min krossade telefon.
Vi hade tänkt julpynta men vi är så himla dåliga på att komma ihåg saker så vi gameade ist och det var så mycket roligare! fast jag hade velat julpynta för de är så himla kul!



IDAG
Ska jag faktiskt gå till skolan vilket innebär att jag tänker hoppa in i duschen om exakt en kvart. För att göra mig i ordning. Duscha är de skönaste som finns på morgon! Speciellt i alldels för varmt vatten, mmMMMMMM!
Sen efter skolan eller rättare sagt klockan tre ska jag få en spruta i min arm och jag menar goosch det kommer verkligen göra ont och jag är så himla rädd och nervös inför de! Nej jag hoppas inte de gör ont men jag känner på mig att de kommer göra de! Ska få en spruta mot hepatit a och b nu inför egypten resan och då känner jag lite såhär att den börjar närma sig med storm steg! GUD VAD KUL DE SKA BLI!
Ikväll
Ska jag spela cup woopwoop !



känner att jag bjuder på bilden till 100%



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0