2 december

Godmorgon
Uppe med tuppen och har precis kommit ur duschen! Så jäkla skönt. Nu ska jag slänga på mig kläder, äta frukost och packa färdigt innan jag sätter mig framför tvn för vakna med the voice och julkalendern!
känner mig jätte duktig som gjorde klart tyskan igår, kände mig osäker på om jag skulle klara de ett tag!
Men den blev ändå helt okej.
Slutade kvällen med att kolla på fråga olle dokumentären och pratade med mannen min.
Skulle tydligen ta med mig bikini och svarta kläder?
Då är min fråga, ska vi på begravning och sen bada och ha kul?
nej men skämtåsido, tror de kan bli en rolig helg!

REBBE! hoppas du gillar bilden!




Kommentarer
Postat av: Rebecka, ditt största fan

Åhhhhhh vilken söt keise!

2011-12-02 @ 08:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0