18 december

hejhej, det har varit en hektisk dag och nu avslutar jag den med att sätta mig framför datan och försöka göra färdiigt mitt egna arbete i företagsekonomin, kunde inte sova igår och de resulterade att jag låg fram till 2 och läste i min företagsekonomibok.
Började dagen med att träna och ja visst var de så jävla skönt som jag hade tänkt mig. Älskar att träna, måste börja göra de oftare... hmpf..
Efter träningen hade jag 30 minuter på mig att fixa till mig innan vi skulle till min faster på vårt årliga julfika som verkligen är så himla mysigt.
När jag inte åt super god choklad låg jag och molly och mös och lekte, det är verkligen så himla roligt med små barn.
Nej nu måste jag verkligen börja plugga!
hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0