17 december

hejsan bloggis,
igår var linnea här och vi tog oss igenom 5 avsnitt paradise hotell norge och det var trevligt. käkade nästan en hel påse chips och jag menar de var ganska flottigt men gott. himla trevligt med sällskap igår i alla fall!

idag har jag inte gjort mycket annat än att sova, det är nämligen så att jag har världens mensvärk och huvudvärk (tur att den kom på helgen) ville inte missa mer i skolan.
Ska äta snart och sen ska jag plugga och det ska faktiskt bli roligt. Måste göra någonting, ska kanske ut och springa en runda sen behöver nog de.
måste berätta en liten rolig sak, det är såhär att min man har gömt brev hemma hos mig och nu har jag hittat två och jag är så himla nyfiken på vad de är i dom men tyvärr får jag ju inte de eftersom de står på dom att de inte ska öpnnas fören den 24 dec och det är en hel vecka kvar och jag är så himla nyfiken! det är ganska svårt att motstå.. skriver om de mer när jag hittar fler..
nu mat sen plugg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0