17 december

Jag behöver en paus och har nu bestämt mig för att kolla på de avsnittet av Paradise hotell som vi inte såg igår!
åHh fy vad jag gillar sånna skit program, längtar lite till big brother kommer på tv för jag lovar att jag kommer sitta bänkad och skaffa mig en massa favoriter. jag är verkligen en sucker för dåliga tvprogram.
Sen tänkte jag avsluta kvällen med att kolla klart på första säsongen av gray's and anatomy.
Snacka om en bra avslutning på kvällen.
Imorgon blir de som jag skrev innan plugg men även de årliga julfikat med släkten och träning! Woho.. det ska bli skönt att träna har varit så himla dålig med de på sista tiden men skolan har verkligen tagit musten ur en.
länge leve längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0