17 december

Hejhej, sitter med företgsekonomin och håller på att göra ett eget företag. Det är ganska kul men väldigt svårt. Ska försöka göra de lite mer roligt att redosvisa genom att ha en power point till. För då kommer inte alla titta på mig och jag har så himla svårt för att redovisa då jag blir himla, himla nervös när jag ser att alla tittar på mig.

så kvällen går åt till de inte världens bästa lördag men eftersom jag inte har gjort de tidigare får jag göra de idag. Imorgon pluggar jag historia och företagsekonomi eftersom vi har prov i veckan. Jätte elakt att ge oss prov sista veckan. BUHU. men nästa söndag åker jag till min man och sen stannar jag där ett tag och de ska bli kul och spännande att fira nyår i huvudstaden.

saknar min lilla rebbe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0