15 december

hejsan,
usch och fy vad jag är stel i kroppen har nog stora knuter i axlarna! Inte alls skönt.
Hade inte så många lektioner idag men dock en redovisning och ett prov och det känndes ändå helt okej bra.
Nu funderar jag på att fira min läxfria dag med chokladpudding!? Känns som en bra idé men är egentligen sugen på något helt annat!
Sen ska jag bädda ner mig i sägen och kolla på någon bra film eller på v får se hur de blir med det!

Köpte julklapp till min man idag och nu hoppas jag verkligen att han blir skit glad över de!
Kände mig verkligen jätte snäll när jag betalade för jag hoppades att han i kassan tänkte "vilken bra flickvän du är" hahah :)


skriver mer sen PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0