13 december

hejsan alla glada människor!

Känner mig otroligt dukitg idag. Jobbade över i skolan utan att faktiskt klaga och det kändes skönt dock var de väldigt tråkigt att de redan var mörkt ute när jag åkte hem sen.
Måste säga att skånetrafiken är kassa och fulständigt värdelösa! Jag får varje morgon chansa på om jag kommer att komma till skolan eller om jag kommer komma försent pga av alla tågförseningar/inställda tåg. Det orkar ingen och de står inte ens när bussen går härifrån och de är också himla jobbigt! Ska ni ändra tiderna och lägga in fler tåg får ni fan sköta de bättre än såhär annars får ni jätte gärna komma till min skola och förklara varför jag är sen varje! TACK!


Nu, ska jag sätta mig med lite skolarbete för just nu är de det som är viktigast! Sen ska jag avsluta kvällen med twilight och fhv ringer min man också! Gud vad jag känner att mitt liv bara rullar på och så men de är så otroligt stressigt har nog inte sett någon i min klass idag förutom vår grupp som arbeter tsm men resten av klassen var som borta trots att vi ha alla lektioner tillsammans idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0