1 december

Hejsan!
kommit hem från skolan, ska kasta mig i sängen med lite vatten ska nog även gå ner och se om jag kan göra lite gurka med dipp mest för att hindra sötbegäret!
Har en himla huvudvärk just nu och tror att de beror på att jag inte alls har ätit så mycket socker som jag brukar. känner mig väldigt duktig som orkar stå emot även fast jag har himla, himla ont i huvudet. Funderar på att kolla lite tv nu och göra lite läxa samtidigt, så koller jag på Hitler filmen sen!
Vi har kollat på den i skolan men jag har inte varit där alla gånger och nu ska vi skriva en "uppsats" om de och eftersom jag missade början känner jag att jag vill se den!
Duktig tjej.


Julkalendern började idag och den var riktigt riktigt bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0