5 augusti

hejhej, städar på för fullt. Inte alls roligt just nu inte lika kul som de brukar vara för nu och jag stressad och det känns som mitt rum är en stor dammboll som inte ill försvinna och det är bara jätte jobbigt.. 
kan inte gå in på Nelly.com längre utan att bli kär i alla skor som finns på hela hemsidan och dessutom alla kläningar.. Jag vill köpa precis allt för det får mig att må bra i alla fall för stunden, tills jag kommit på att alla pengar bara springer iväg. nästa inköp är i alla fall ett par converse eller två, har ju köpt vinterjacka och allt så de behöver jag inte tänka på mer. 
Nej ska försöka ta tag i mitt lilla problem tids nog. 
Rasmus fyller ju 18 idag och han blir stor och de påminner mig om att jag också blir stor nästa år. Jag får gå ut, jag blir på något vis vuxen och jag gillar inte tanken av det. skulle dock vara skönt att flytta hemifrån och börja mitt eget liv helt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0