9 augusti

Hej bloggen, 
Som vanligt var titanic as bra och jag grät som vanligt jätte mycket i slutet. Jag älskar den filmen så enormt mycket! Egentligen vill jag sova nu för jag har jätte ont i mina öron men jag kan inte somna klockan nio så funderar på att ta en promenad men kollade ut nu och såg att de börjar bli mörkt och då vill jag inte gå ut ju. LÄSKIGT och jag är en liten fegis.
Innan städade jag i alla fall mitt rum eller ja, jag plockade undan och dammsög för de behövdes. ÄCKLIGT liv jag lever egentligen. Igår var ju flickorna här och då åt vi ganska mycket chips och det märktes i sängen, på golvet och i min låda?! Hahah fattar inte hur de kom ner där men konstiga saker händer. 
Funderar starkt på att spela sims en stund men gör nog de senare. Kollade precis på converse och imorgon kommer 3 par inhandlas! WOOPWOOP jag älskar skor och jag kommer älska mina nya bebisar väldigt mycket och dom kommer slitas med hälsan och vara med på underbara äventyr. Är jätte osäker på om jag ska ha ett par röda?! Kommentera gärna om ni tycker att jag ska köpa ett par röda också! 

PUSS OCH KRAM alla underbara läsare som läser min blogg även fast den ibland är tråkig.
jag saknar x...


glömde skriva att molly var på besök idag med mamma jennie ! Mysigt och kul !


Kommentarer
Postat av: linnea

jag tycker du ska köpa röda med,, det är fett snyggt!

2011-08-09 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0