5 augusti

jag är trött och vill gå och lägga mig men min kära släkt vill vara uppe och eftersom jag inte får sova i min säng ikväll så får jag vänta, är ju snäll och lånar ut min dubbelsäng till min moster och hennes man. 
dagen har varit lång fast jätte bra. Har myst mycket men den sötaste ungen på hela jorden ( MOLLY ) min kusins barn. Hon är så fruktansvärt söt och jag skulle kunna leka med henne alltid. Längtar tills jag får ett eget, även fast jag inte vill ha ett nu eller på ett bra tag framöver så längtar jag. 
Har även pratat väldigt mycket med min kusin från gbg vilket jag inte brukar göra och det var jätte trevligt. Han spelar ju gitarr av olika slag eller vad man ska säga så han lånade min oldie ! Tur att någon fick nytta utav den. 
Har ätit alldeles för mycket mat så nu har jag jätte ont i magen och vill typ kräkas.. inte en kul känsla jag menar maten var ju så himla god att jag inte kunde sluta.. 
Ha-ha 
En trött tjej loggar ut nu.
Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0