4 augusti

hejsan bloggen,
vaknade för en stund sen och då startade jag och Linneá en film eller sista filmen som vi inte han se igår. Hyrde tre jätte bra filmer och som jag verkligen tycker att alla ska se.
Morning Glory, No strings attached, Life as we know it 5 solar till alla!
Linnéa åkte precis hem så nu ska jag städa, ta en lång dusch och dra på ansiktsmask, hårinpackning m.m! 
imorgon fyller ju min bror 18 år, han blir riktigt stor nu.. Så då kommer nästan hela släkten hit och då måste man ju vara lite snygg plus att min moster ska sova i min säng och då får jag städa här inne så att dom inte tycker att de är jätte äckligt! Hihi. Ska fixa kameran så jag kan ladda upp lite bilder här på bloggen är så tråkigt med bara vanliga inlägg utan bild! :)
Skriver mer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0