3 augusti

hejhej bloggen, skriver lite när jag kan just nu för mina kompisar har kommit hem och jag vill spendera så mycket tid som möjligt med dom eftersom sommarlovet snart är slut ;/


Igår tog vi vårt pick å pack och drog ut till sparrsjön och tältade. Blev mycket sång, dans och badande. Det var riktigt roligt och mysigt. 

Idag vaknade vi och tog ner tältet och hoppade i sjön igen det var så himla skönt att bada på morgonen. Linnéas mamma kom och hämtade oss åh vi åkte till mcd och det var gott. Åkte hem packade upp sakerna och gick ut för att sola så de blev en fyra-fem timmars solande, fick solsting gick in och somnade sen har jag ätit och kollat tv så dagen har varit riktigt skön inget oväntat har hänt. Är dock rätt sugen på bio så ska fråga Elin om hon vill kolla med mig någon dag.

Ska snart träna och sen hyra några filmer köpa lite godis och hämta linnéa så ska vi ha myskväll här hemma, ska bli riktigt skönt.

ångest för snart är sommaren slut... inte kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0