25 augusti

Godmorgon bloggen. Ska springa ner och göra mig en macka och lite té så att dagen äntligen kan börja på allvar. 
Igår kom mina ROSA converse hem till mig. Vet inte vad ni där ute tycker om rosa converse men jag tycker de är ytterst gulliga. Så jag tänkte promenera runt i mina rosa converse idag. Slutar första gången idag 10:55 så då hinner jag åka hem men ska tillbaka igen vid 15:45 för då börjar min sista lektion. Torsdagar är konstiga eftersom jag har Latin på eftermiddagen och slutar väldigt tidigt eftersom jag bara har 3 lektioner men idag har jag bara två eftersom vi inte har någon svenskalärare än. 
Hoppas på att gå övningsköra till skolan för det är så himla KUL! :) älskar att köra bil. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0