25 augusti

Hemma från träningen nu. Haft en bra dag tycker jag själv i alla fall. 
Körde till skolan och då blev jag riktigt nöjd. Sen var vi i skolan till elva, åkte hem igen och åt sen somnade jag såklart. Gör alltid det är någon dum grej jag har börjat med. Vaknade åt lite till sen åkte jag tillbaka fast inte till min skola utan till HTS för att ha min första Latin lektion och det var riktigt riktigt roligt men väldigt krävande. Det ska bli spännande faktiskt. 
Åkte hem och åt sen körde jag, mig och mamma till träningen. Tränade teknik idag och det var trevligt och rätt skönt för det var väldigt kvavt ute. Skit konstigt väder. 
Imorgon åker jag till Stockholm och helt ärligt jag är jätte nervös. JÄTTEJÄTTE nervis men det ska bli super kul och jag ska snart ta fram kläder eller så gör jag det imorgon. Ska ha lite tvättat plus att mamma ska få sy ett par byxor. 
Ska slänga mig framför tvn om en stund men först ska jag dra på en ansiktsmask så jag säger godnatt för idag och så hörs vi imorgon. Skriver förmodligen rätt mycket på resan upp eftersom jag verkligen kommer ha jätte tråkigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0