22 augusti

Gårdagen kunde inte ha blivit bättre
Veronica Maggio var bättre än förväntat sjöng med i alla låtar utom en så nu får jag skylla mig själv att min röst inte klarar av att uttala ord utan att låta lite skorvlig. Ont gör det också men som man bäddar får man ligga. 
På tåget hem var det kaos och precis innan tåget skulle komma ropade en vakt typ såhär " ALLA BACKAR EN METER! NÄR TÅGET KOMMER ÄR DÄR BARA ETT TÅGSÄTE SÅ DET ÄR OMÖJLIGT ATT ALLA KOMMER FÅ PLATS SÅ NÄR TÅGET ÄR FULLT SÅ ÄR DET FULLT" och alla ungdommarna som var där fick panik och när väl tåget kom så tryckte sig alla in och det var verkligen kaos. Tur var de att killen mig var snäll och tryckte åt mig plus att vi hade tur som kom precis vid en dörr. 


Idag ska jag till skolan och träffa lite nya lärare det ska faktiskt bli trevligt. Ska även ha företagsekonomi nu på morgonen färhoppningsvis kommer det också blir kul! När jag kommer hem ska jag ladda upp alla bilder från igår och förhoppningsvis några filmer för det blev jätte bra kvalite och ljudet är faktiskt bra.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Riktigtsnyggt! Bra jobbat Alice :) Vet du förresten hur man tar bort mobilbloggar? :)

2011-08-23 @ 19:05:56
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0