19 augusti

Blev en lycklig tjej idag när mamma sa att jag kunde åka med henne till stan så slipper jag ta bussen, hatar helt ärligt att ta bussen. För jag är alltid sen, det innebär att jag alltid får springa och då blir jag alltid jättevarm när jag kommer på bussen och då är hela dagen förstörd eftersom jag nästan alltid för huvudvärk när jag blir så varm. 
Så idag hoppas jag att jag klarar mig egenom dagen utan att få huvudvärk! HOPPAS! 
Hade super stora problem med de förra läsåret. Huvudvärk varje dag och det var inte lite. Hade migrän var tredje dag ungefär och det är inte jätte roligt. Har försökt göra en massa saker för att det ska försvinna som t.ex. massage och akupunktur och sen har jag under en längre period ätit en massa värktabletter så nu är min kropp van vid att jag tar alvedon, ipren eller panodil så det hjälper inte längre... ganska jobbigt faktiskt. 
Ett inlägg om lite onödig information eller ja ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0