17 augusti

Dagen har varit lång och slitsam och jag har varit duktig och härdat ut hela dagen. Känner mig trött och slit sjabbig nu så ska väl slänga mig i sängen en stund. Skolfotot blev som väntat en katasrof och det var bara himla jobbigt. Har även haft första hel dagen och det har varit kul och väldigt jobbigt. 
Har även lagt till två ämen som jag verkligen vill läsa och det är LATIN och Psykologi, det ska bli super spännande slutar dock kvart över fem två dagar i veckan då men de gör inte mig så mycket eftersom det bara handlar om fram till jul. 
Träning ikväll och det ska bli kul eller något känner inte jätte mycket för de just nu men de kommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0