16 augusti

Imorgon ska jag ta tag i mitt cola beroende... 
Jag hatar att vara beroende va något som är så fruktansvärt dåligt för kroppen. Imorgon ska jag därför börja på en lång väg mot ett cola frit liv. Detta låter säkert värra än vad de är men ska jag bli nyttig så måste jag bli av med colan också. 
Nu ska jag hoppa i sängen är rädd att jag inte kommer vakna i tid imorgon om jag inte gör de nu. Det hade varit lite pinsamt att komma försent första dagen eller ja första riktiga skoldagen. Har desutom en lärare som jag hade förra året. 
Ett tips till alla som älskar att shoppa väldigt billigt är att gå in på NELLY.COM dom har en galen rea just nu! Värd att kolla in! 
Sov nu gott alla goa glada människor. 
Nu ska jag drömma om något vackert! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0