16 augusti

hejsan bloggen, sitter just och dricker cola ur ett vinglas och klipper ut bilder på mig själv.. Känner att jag har tråkigt men de känns bra att få det gjort. Börjar 8:35 imorgon så jag får väl kasta mig i sängen om en stund ta lite voltaren och sova en stund! Ska bli så skönt.
Gick 5 km med Rebecka och Rebecka innan sen lagade jag faktiskt mat till mig själv eftersom mamma, pappa och Rasmus var borta. Precis när jag har lagt upp maten så ringer pappa och frågar om jag kan handla lite så jag bara aa visst så jag slängde i mig maten även fast jag hade velat njuta jätte länge av den sen kastade jag mig på cykeln och handlade bröd och sånt viktigt och nu sitter jag här så får väl städa någon annan dag. 
Det blev tacosallad idag till mat mest för att de är så himla gott! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhh, jag har varit sugen på tacosallad hela dagen så kommer du och retar upp mig nu :( Inte snällt Alice...

2011-08-16 @ 21:50:22
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0