15 augusti

sitter och lyssnar på musik från förr.  Ken ring, 2 världar
Tänker för mycket när de inte händer så mycket i omgivningen och när jag är nervös och då blir jag nervös över andra saker. 
just nu är jag nervös inför skolan även fast jag inte borde vara det. Jag ska ju börja tvåan inget speciellt bara något i mitten som ska vara lät och som alla bara vill ta sig igenom. Ettan var spännanden nytt och så men tvåan nu är också nytt i alla fall för oss på Linnéskolan. Vi ska få nya klasser och vi ska kanske ta skolfoto första dagen och det känns inte alls okej. För de ger mig bara mer ångest. Jag hatar skolfoto, har alltid gjort de och kommer därför alltid göra de. 
Sitter och skriver in viktiga saker i min allmenacka och de känns bra för nu kommer jag få koll på livet och jag älskar att ha de, jag tycker om att planera saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0