15 augusti

imorgon är dagen då jag och rebecka ska bli nyttiga människor. Jag är super motvierad och vill verkligen göra detta med henne och det ska bli skönt och förmodligen lite lättare att vara nyttig när jag gör det tillsammans med någon. För att fira sista dagen som onyttig sitter jag och äter ostbollar och skrattar åt alla nyttiga männsikor men det känns faktiskt bra att göra det. Ska bli skönt att komma i bra form äta bra mat och känna sig lite mer glad och må allmänt bra för det gör man verkligen när man tränar, äter nyttigt och gör det tillsammans med någon. JAG HAR ALLTID VARIT EN LAG MÄNNISKA! 
NU KÖR VI REBECKA ! (eller imorgon men kände att jag blev taggad av att skriva de nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0