15 augusti

Nu är jag hemma och kan äntligen ta de lite lugnt även fast jag har lite ångest för vilka kläder jag ska ha imorgon osv men det blir ett problem att ta i tu med imorgon. 
När ni kommenterar så hade varit jätte bra om ni skriver ut er email så kan ni få ett svar på de viset! Tack på förhand! 
För att svara Matilda då: tack tack din blogg var också väldigt fin! Jag mår perfekt just nu hur mår du själv ? :)
Sitter just nu och funderar på när jag får hem mina skor, för jag längtar faktiskt! Ska snart skriva in en massa viktiga saker i min kalender så att jag kommer ihåg allt. Matchen gick ju inte så bra men vi kämpade på rätt bra faktiskt så hoppas på en vinst nästa match. Ska gå ner och slänga mig i mammas knä så att hon kan tvätta mina öronhängen för det gör ont och rinner var nu.. BLÄÄÄ! Blev lite shopping i Malmö och en nöjd tjej sitter just nu och lyssnar på musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0