14 augusti

Godmorgon bloggen. En arg tjej skriver just nu. 
Kunde inte sova igår för jag låg bara och vred på mig. Så efter kanske någon timme så lyckas jag äntligen slumra till och då ringer min bror! 02:11 och frågar om jag kan lägga ut nyckel. Så nu ska jag gå och vara arg på honom hela dagen. Eller nästan hela dagen! 
Hif spelar idag så då ska jag vara glad. Får se om jag har kanalen för då ska jag allt kolla på matchen äta ostbollar och heja fram mitt lag! 
Just nu sitter jag här och dricker té, lyssnar på musik och funderar på om jag ska spela lite SIMS. Det finns ju faktiskt på facebook nu även fast riktiga SIMS är roligare är de ändå lite kul att SIMS har hittat facebook. Idag tänker jag kolla på jag har fått conversen på tradera annars tänker jag beställa hem helt nya fina! Fast det tänker jag göra i vilket fall som hellst hahahha MOHAHAH ! :) 
Imorgon är sista dagen på sommarlovet. SUCK så idag ska vi njuta tror vi skulle cykla till finjasjön även fast det är dåligt väder ska ringa Rebecka sen och fråga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0