14 augusti

hej alla glada speciellt alla glad Helsingborgs fan ! 
Pojkarna gjorde en bra match idag och tog hem 3 p och det gillar vi! Snart tar vi SM-guld! 
Nu ska jag skriva om något annat och det är http://www.shopnastygal.com/ dom har så underbart fina kläder och en helt fantstisk stil och när jag blir lite äldre och tjänar egna pengar ska jag köpa en massa kläder därifrån. 
Just nu kollar jag på DIF-ÖSK och det är kanske inte den bästa matchen men jag orkar inte kolla MFF-Milan eller känner inte för de. Är ju kul om MFF tar dom men känner inte för att kolla den matchen idag. 
Så nu blev det mycket fotboll och lite kläder i samma inlägg! 
Imorgon ska vi till malmö och shoppa, ska bli super mysigt åker dit med Linnéa och Rebecka. Jag älskar verkligen att shoppa! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

mina kärleksskor! :(

2011-08-14 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0