13 augusti

"men vad är de då som gör att jag är kvar fast jag har sagt jag gå åh, kan det var kärlek åhå kan de vara så att jag nog älskade dig ändå" 
Just nu spelas magnus Ugglas otroliga låt "kan det vara kärlek" ur mina små men bra högtalare! 
Jag sitter och njuter av härlig musik och funderar väldigt starkt på att trycka hem conversen eftersom sidan nu fungerar men då sa mamma att hon hade lagt bud på två par på tradera. Men jag vill ha dessa conversen också ju! 
MAMMI ! 
Nej men jag ska faktiskt hoppa in i duschen om någon minut och bli lite renare det ska bli skönt även fast jag tycker det är otroligt mysigt och ganska sunkigt på ett bra vis att gå i myskläder med otvättat hår och smink i hela huvudet! 
Det skulle vara skönt om mitt öra slutade gör ont och det skulle vara skönt om jag kunde ta mig mod att kolla på av skräckisarna jag har laddat hem! WOOPWOOP :)
Bilden är från min senaste operation när dom "plågade" mig med nålen.. inte kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0