12 augusti

godmorgon, 
Kvällen igår började bra, slutade mindre bra! Men kul hade vi! Det började med att vi satt och åt jätte gott på Infinity i stan och så bestämde vi oss för att dra vidare till en kille som heter Armin på "förfest" vi var där till runt elva kanske sen drog vi in till stan och där hände inte så mycket. Fast det var ändå roligt må jag säga. När de blev för segt bestämde vi oss för att åka hem så Beckis följde med mig hem och sov med mig och det är alltid trevligt! 
Idag vet jag inte riktigt vart dagen tar mig men x kommer och det kan bli trevligt. Kanske drar in till kära Josefin eftersom hon har party så det kan bli trevligt. 
VET INTE VAD JAG SKA HA FÖR KLÄDER PÅ MIG IDAG ?! 

Favoriterna just
Den svenska björnstammen – Allting kommer bli bra
Den svenska björnstammen – Kärlekens matadorer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0