11 augusti

svar till maja:
jag tror att de kan bli så att jag ska byta klubb igen men såfall efter jag har skaffat körkort. Det handlar om att vi har de väldigt jobbigt i klubben just nu och att inget blev som de skulle när vi gjorde förändringar. Men om det blir bättre så kommer jag inte byta eftersom jag annars känner att jag utvecklar mig ganska bra. 

Godmorgon alla glada läsare. 
Jag skulle ha beställt converse men nej sidan vill inte fungera så nu är jag en arg ledsen tjej. Vill ha converse och vill ha dom nu ! :@
Hoppas dagen slutar bättre. Ikväll blir de mys med tjejerna och sen förhoppningsvis lite party på de! WOOPWOOP har inte träffat alla på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0