10 augusti

Godmorgon. 
Just nu är jag en arg tjej eftersom vädret idag visade att det skulle vara 17 grader och sol vilket är helt okej väder att sola i. Nej det blev (13 grader?!) och blåst så att man nästan kan tro att det är storm ute. Jag hade verkligen sett framemot att sola hela dagen som jag brukar göra när det är soligt och vädret inte ljuger för mig...  
Ska nog gå ner och sola solarium bara för det, brukar aldrig göra de på sommaren men nu är jag arg på vädret och behöver lite värme. Har dock precis vaknat så jag får dra på mig en mjuiksdress och cykla ner till solariet. 
Hahah in your face vädret... ahh
Roligt inlägg va? bara om vädret eller nää inte bara men nästan. Jag ska ju faktiskt inte göra något spciellt idag för jag har cp ont i mina fötter och dom är svullna som små fotbollar eller kanske inte så svullna men på god väg. Allt tack vare regn... När mamma kommer hem idag ska vi beställa converse och jag är super glad över de eftersom jag alltid blir glad när jag köper saker! WOOPWOOP!
bjuder till 120% på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0