10 augusti

tänker börja med att svara på en kommentar från maja.
Självklart saknar jag mina gamla lag men samtidigt vill jag inte tillbaka. Jag saknar stunder av tiden med de laget eller de laget. Men det är något man får ta. Vill man få en ultimat utvecklig så får man gå vidare när de stannar upp för att få nya kunskaper osv och det var lite därför jag slutade i först Tyringe sen Röke. 
Hoppas du är nöjd med mitt svar! 
Har precis kommit hem från träningen och det var hyffsat väder i alla fall. Var kanske inte de bästa att träna för nu har jag verkligen super ont i mina fötter.... Så himla tråkigt. Snart börjar ju matcherna och de vill jag ju inte missa! 
Nu ska jag  krypa ner under täcket och kolla på något dåligt program på tv. Somnar säkert då för de hade varit skönt! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag är helt nöjd med svaret men har ytterligare en fråga, tror du att du kommer stanna kvar i din nuvarande klubb? Eller byta pga samma andledning? För de sker ju alltid förändringar överallt..nya tränare, spelare och allting..

2011-08-10 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0