1 augusti

börjar med att svar på matildas kommentar om hur jag får in bilder när jag mobilbloggar. 
Jag gör de som ett mms så jag tar en bild och sedan skriver jag en liten text till och skickar in de till blogg.se numret! JÄTTE LÄTT ! :)
Just nu ligger jag och kollar på sex and the city! Som jag älskar är på season 5 nu det går skit fort att kolla på dom! Ikväll ska jag träna och det ska bli riktigt skönt. Igår somnade jag runt tio på kvällen och det var också skönt. I lördes så åkte jag ju till malmö och träffade ....... och det var jätte trevligt och han följde faktiskt med ut till Vankiva tror inte han hade jätte roligt men det var skönt att kunna gå och lägga sig och ha han bredvid sig, jag slapp somna ensam. Sov dock bara 4 timmar eftersom det blev jätte ljust och då trodde mina ögon att jag skulle gå upp men de ville inte jag så jag låg kvar i sängen och bara låg där och de var skönt. När han hade vaknat tog vi en taxi till stan och sen åkte han hem... inte lika kul men så är det. saknar honom men vill egentligen inte erkänna de.
Åkte hem igår och somnade och sov ungefär en timme och sedan åkte jag, elin, diana och sebbe till Helsingborg för att kolla på våra pojkar i helsingborgs IF när dom tog sig an IFK göteborg! Vi vann med 2-1, så jävla viktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0